EN TILL LISTA

10 favoriter:
färg: rosa foreveeer
mat: tacos är väl ändå NO.1 forevaaah
band: jadu... lyssnar typ aldrig på band
film: inte en blekaste... kollar knappt på film, har heller ingen favorit
bok: läste senast aldrig
sport: ridning forevah (och gymnastik) men ooom jag måste välja, ridning. tror jag
årstid: sommar - alltid!
veckodag: svårt... lördag i guess
glass-smak: alla smaker <333 glass äger
tid på dygnet: haha ingeeeeen aning

9 för tillfället:
humör: GLAD hallååååå min födelsedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
smak: kexchoklad blandat med vitamin well
kläder: shorts, topp, converse 
bakgrund: 
 
nagellack: från isadoras sugar crush kollektion - candy crush.
tid: 14.24
omgivning: sitter i cafeterian... inte tyst iaf, moa sjunger :-)
irritationsobjekt: iiiiiiingentiing
tankar: fan va gott me kexchoklad

8 första:
bästa vän: Åsa
screen name: vad sa du sa du?
piercing: öronen
förälskelse: hahaha kommer icke ihåg! 
bil: bobby car.
mobil: en assnygg uppfällbar telefon som alla andra (typ)12 åringar at that time .

7 senaste:
cigarett: haha adu
mat: still my kexchoklad
dryck: vitamin well
biltur: från träningen yesterday
kyss: long time agooo
spelad låt: hörde dont drop that thun thun thun nyss, haha
tv-program: idol tror jaag

6 har du någonsin:
dejtat någon utav dina bästa vänner: njaaa... venne
brutit mot lagen: hahah aa
blivit arresterad: nix pix 
badat näck: jovars
varit med på tv: tror inte det.... 
kysst någon du inte känner: nej HIHI

4 saker:
du gjorde igårkväll: tränade, duschade, åt, skypeade
du kan höra just nu: julia pratar om hennes prao, några 2/3or som diskuterar hur man säger converse... luftkonditionering eller nåt
du inte kan leva utan: min telefon, popcorn, rostade mackor, peeengar
du gör när du har tråkigt: håller på me telefonen/datorn, sover, kollar PLL

3 personer:
du kan berätta allt för: jag kan nog inte berätta ALLT för någon

2 val:
svart eller vitt: vitt
varmt eller kallt: varmt

1 önskan:
att allt bara fortsätter äga o att gymnasiet är snäll mot mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0