RÖRIG TEXT BARA ORD

ligger i min rosablommiga säng och tvingar mina ögon att vara stängda med alarmet i åtanke. tio tusen tankar snurrar runt i huvudet. fan. finns så mycket ånger, så mycket saker att sakna, så mycket baktankar, baktankar med varje liten sak man gör. men fan va jag är glad över att just jag fick uppleva något så bra. ändå är det det dåliga i det bra jag minns starkast, ändå är det det mina tankar och frågor utan svar läggs åt. kanske borde jag bara radera allt? bara glömma? jag har nya vänner ny klass ny skola, det kanske är dags att byta spår innan det gamla spåret till slut brister totalt och det nya spåret redan svängt, gått vidare, glömt? men vad vet jag egentligen? jag är bara en av flera andra förvirrade tonårshjärnor som alltid ska börja riva i gamla sår nätter med sömnbrist.
imorgon är detta återigen bara bilder i kamerarullen och sms långt ner på smslistan, för jag är, faktist, glad-are nu


Kommentarer
Postat av: Katarina Kozak

Hejsan tjejen härlig blogg du har! Kika gärna in min blogg o lyssna på min vän när han sjunger i Stockholm, han är sjukt grym du kommer inte ångra dig. Kram

Svar: tack så mycket!! detsamma, okej det ska jag! kram :)
mmatildal.blogg.se

2013-11-08 @ 15:47:44
URL: http://nattstad.se/kattosh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0