HOME SWEET HOME

Även fast jag har sovit på mysigaste loftet i varma och fina halmstad så är det såå skönt att äntligen ligga nerbäddad i sängen igen. trots att första dagens träning helt totalt sket sig så har jag världens bästa lagkamrater som taggar upp en och får en på bra humör igen, vad skulle jag vara utan dem? bästa! dag två var såå mycket bättre och det påminde mig om varför jag älskar gymnastiken så mycket.
i alla fall, är home again! Imorgon är dagen innan skolan och jag har massa plugg. Hela tiden jag inte är i stallet spenderas med att sitta med ansiktet i matteboken och med fingrarna glödandes på tangentbordet. Låter lockande.. inte. Om jag pluggar bra blir det gym på det! Kämpa! pussar

en gammal goding med hår everywhere, inte den finaste bilden mina ögon skådat men men ska sleepa. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0